Veelgestelde vragen

Vind hier het antwoord op de meestgestelde vragen op de webshop. Wij zijn tot uw dienst.

Wat zijn de levertijden?

Omdat wij met verschillende groothandels werken, is het moeilijk om voor ons een vaste levertijd aan te bieden. Bestellingen die in het weekend gedaan worden, zullen pas op maandag verwerkt worden omdat de groothandels in het weekend gesloten zijn. Wij zullen ons best doen om de producten binnen redelijke termijn van 2 weken te leveren.

Binnen hoeveel dagen kan ik iets terug sturen?

U heeft 14 dagen bedenktijd om te bepalen of u het product wil houden of dat u het terug wil sturen. Wanneer u besluit het aangekochte product terug te sturen kunt u hier het retourformulier invullen. U zult dan per mail een bevestiging krijgen en het retouradres meegestuurd krijgen.

Eventuele retourkosten zijn voor uzelf.

Wat als het product beschadigt of kapot aangekomen is?

Wanneer het product kapot of beschadigt is aangekomen, neemt u contact op via info@esmeraldadesign.nl in deze mail stuurt u het liefst foto`s mee van het beschadigde of kapotte product en gaan we samen kijken voor een passende oplossing.

Verkopen jullie ook cadeaubonnen?

Jazeker! Met een cadeaubon kunt u zelf het gewenste bedrag selecteren.

Vervolgens word het verzonden via de brievenbus. Klik hier voor het bestellen van de cadeaubon.